Splošni pogoji poslovanja ter najema apartmajev

- Identifikacija ponudnika

Upravljalec nastanitev in ponudnik nastanitev je podjetje Agenija d.o.o (v nadaljevanju ponudnik).

Naziv podjetja: Agenija d.o.o.

Sedež podjetja: Borovška cesta 66, 4280 Kranjska Gora

ID za DDV: SI49890816

Matična številka: 3790703000

E-mail naslov: info@agenia.si

Spletna stran: www.agenia.si

Datum vpisa v sodni register: 26.8.2010

Številka transakcijskega računa: SI56 0700 0000 2951 412

- Opredelitev poslovanja

Agenija d.o.o. je podjetje za turistično oddajanje in upravljanje lastnih ter pogodbenih nepremičnin.

Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki pri podjetju Agenija d.o.o. opravi rezervacijo namestitve.

Kupec ob vsaki pisni ali ustni potrditvi rezervacije sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na naši spletni strani.

Delovni čas podjetja Agenija d.o.o. je vsak delovnik med 8. in 16. uro.

- Vsebina ponudbe

Podjetje Agenija d.o.o. posluje izključno preko spleta in zato se ponudba spreminja pogosto in hitro.

Vse cene so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do spremembe.

Podjetje Agenija d.o.o. je zavezanec za davek na dodano vrednost, zato je DDV že vključen v ceno objavljeno na spletni strani. Cene veljajo v trenutku oddaje rezervacije in nimajo naprej določene veljavnosti.

Fotografije namestitev in opisi so resnični, dopuščamo možnost napake pri vnosu podatkov.

Namestitvene enote so ustrezno kategorizirane v skladu z elektronskim sistemom kategorizacije nastanitvenih obratov Republike Slovenije.

Vsaka namestitev ima svoje karakteristike, v primeru nejasnosti pri opisu in fotografijah nas kontaktirajte na info@agenia.si.

- Povpraševanja

Vsa povpraševanje sprejemamo izključno na e-mail info@agenia.si. Vsako povpraševanje mora vsebovati temeljne kriterije in želje, po katerih vam bo ponudnik oblikoval ponudbo.

- Potrditev rezervacije

Kupec mora potrditev rezervacije podati pisno. Kontaktni podatki posredovani za rezervacijo, bodo uporabljeni izključno za medsebojno komunikacijo v vezi bivanja. Za potrditev rezervacije šteje vplačano nepovratno predplačilo v višini 10% celotne cene rezervacije.

En teden pred prihodom bo kupec na e-mail, ki ga je podal ob rezervaciji, prejel podatke o namestitvi in zahtevo po vnosu podatkov o gostih, ki bodo bivali v namestitvi. Kupec je dolžan izpolniti podatke o gostih natančno in točno kot je zapisano v dokumentu, ki ga bo potnik uporabil na potovanju. Ponudnik bo ob prihodu v apartma vse goste prijavil v sistem policijske uprave. V kolikor kupec navede nepravilne podatke vseh gostov ali katerega od gostov ne prijavi, je kazensko odgovoren glede na Pravilnik o prijavi in odjavi gostov (Uradni list RS, št. 75/16).

Posredovani podatki bodo uporabljeni izključno za namen prijave gostov.

Ponudnik posluje zgolj brezstično, kar pomeni da bo kupec v namestitev dostopal po navodilih, ki jih bo ponudnik poslal po vnosu osebnih podatkov.

Kupec lahko navodila za dostop uporablja zgolj v času bivanja v namestitvi.

Na dan pričetka rezervacije je bivanje mogoče začeti po 15. uri, na dan konca rezervacije je odhod iz namestitve je najkasneje do 10. ure. V primeru predčasnega prihoda ali kasnejšega odhoda iz namestitve, si ponudnik pridržuje pravico zaračunanja morebitnih dodatnih stroškov, kateri bi nastali v breme prodajalcu.

- Plačilo

Plačilo rezervacije se izvrši z bančnim nakazilom v roku določenem na poslani rezervaciji.

Možnost dodatnega plačila rezervacije je preko bančnih in kreditnih kartic pri posredniku Intersplet, ter preko spletnega plačilnega sistema PayPal. Ob obeh dodatnih možnostih plačila se kupec zavezuje za kritje provizijskih stroškov, ki so navedeni na poslani rezervaciji.

- Odpovedni in plačilni pogoji

Za potrditev rezervacije šteje vplačano nepovratno predplačilo v višini 10% celotne cene rezervacije. Ostali znesek rezervacije se plača 7 dni pred prihodom.

V primeru odpovedi rezervacije kupca 7 ali več dni pred prihodom, se zadrži predplačilo v višini 10% cene celotne rezervacije. Za odpoved 6 ali manj dni pred prihodom, se zadrži celoten znesek rezervacije.

V primeru, da rezervacija ni vplačana v celoti 7 ali več dni pred prihodom, si ponudnik pridržuje pravico do avtomatske odpovedi rezervacije ter zadržanja vplačanega predplačila.

Gost lahko spremeni rezervacijo, v kolikor se ponudnik s tem strinja. Sprememba se lahko nanaša na ime nosilca rezervacije, termin rezervacije, število oseb ter strukturo gostov. Sprememba termina rezervacije 7 ali manj dni pred prihodom ni mogoča.

V primeru neprihoda plačilo rezervacije ni vračljivo.

- Spremembe in odpovedi rezervacije ponudnika

Ponudnik ima pravico predlagati spremembo namestitve oziroma odpoved namestitve, če pride do nepredvidljivih razmer, ki se jim ni mogoče izogniti ali jih odstraniti.

- Obveznosti ponudnika in kupca

Ponudnik mora poskrbeti, da kupec pravočasno prejme navodila za dostop v nastanitev, da je nastanitev udobna in čista.

Kupec mora imeti s seboj veljavne potovalne dokumente in spoštovati pravila namestitve ter z namestitvijo ravnati kot dober gospodar.

- Zavarovanja

Kupec mora za svojo prtljago med bivanje skrbeti sam. Ponudnik ne nosi odgovornosti za izgubljeno ali poškodovano prtljago. Ponudnik prav tako ne nosi odgovornost za poškodbe vozil parkiranih na parkirišču posamezne nastanitve.

- Reševanje pritožb

Kupec ima pravico do pritožbe zaradi napačno objavljenih fotografij, netočnih podatkov o namestitvi, zaradi nečistoče ali nedelovanja inventarja.

Kupec se odreka pravici do pritožbe zaradi neugodnih vremenskih razmer, čistoče okolice, lokalni problemi z oskrbo vode, elektrike, prevelike gneče…

Pritožbo je potrebno pisno poslati na info@agenia.si v 24 urah od prihoda v namestitev. Ponudnik je dolžan odpraviti pomanjkljivosti, zamenjati namestitveno enoto ali opraviti delno povračilo. Najvišje izplačano povračilo po pritožbi je lahko le do višine vplačanega zneska.

- Pristojno sodišče

Vsak morebitni spor bodo stranke poskušale rešiti sporazumno. V primeru, da stranke ne uspejo rešiti spora, je za reševanje pristojno sodišče v Kranju.

Splošni pogoji koriščenja darilnih bonov

Izdajatelj darilnega bona je Agenija d.o.o., Borovška cesta 66, 4280 Kranjska Gora

Darilni bon v njegovi vrednosti lahko uporabite za plačilo storitev navedenih na spletni strani izdajatelja bona do datuma veljavnosti. Storitev lahko koristite samo s predložitvijo originalnega darilnega bona v roku veljavnosti, ki je napisan na darilnem bonu.

Darilnega bona delno ali v celoti ni mogoče zamenjati za gotovino.

Bon je prenosljiv na drugo osebo, vendar zgolj z njegovo celotno vrednostjo.

V primeru, da je vrednost storitev in blaga večja od vrednosti darilnega bona, stranka doplača razliko izdajatelju. V primeru, da je nakup manjši od vrednosti darilnega bona, izdajatelj stranki ne vrača denarja.

V primeru, da je darilni bon ukraden, izgubljen ali uničen, njegov uporabnik ni upravičen do povračila ali kompenzacije v kakršni koli obliki.

Ob uporabi darilnega bona morate predložiti originalni darilni bon. Fotokopije ali preslikave darilnega bona niso veljavne.

Podpora strankam