Nimate časa za oddajanje vaše namestitve?

Ne skrbite, mi smo tu za vas!

Ponujamo vam celovito pomoč pri oddajanju vaše nepremičnine.

Pomoč gostom 24 ur na dan, 7 dni v tednu

Za naše goste smo vedno dosegljivi.

Predana ekipa

Ekipa skrbi za natančno čiščenje, svežo posteljnino in osnovne higienske potrebščine.

Učinkovit marketing in dobra cenovna politika

Za vas spremljamo potrebe turistov, trende oglaševanja in dnevno posodabljamo profile apartmajev.

Oddajanje brez skrbi

Naš način upravljanja nepremičnine vam prinaša več prostega časa in ustrezen zaslužek.

Bodite prisotni

Prisotni smo povsod, kjer gostje iščejo in rezervirajo

Vaš apartma boste našli na portalih kot so Airbnb, Expedia in Booking.com. Sodelujemo tudi s tujimi agencijami z Nizozemske, Češke in Izraela.

Čistilni servis

Visoki standardi za čistočo

Vsi naši apartmaji so počiščeni in pripravljeni po enakem sistemu. Za čiščenje apartmaja sta zadolženi dve osebi hkrati. Imamo redno ekipo oskrbnikov, ki apartmaje dobro poznajo. Za pranje posteljnega perila in brisač skrbijo v profesionalni pralnici.

Pomoč na terenu

Hitro in učinkovito reševanje težav na terenu

Za goste smo vedno dosegljivi po telefonu. V primeru večjih težav se nemudoma zglasimo v apartmaju in pomagamo.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Vprašanja in odgovori

Agenia upravlja celovit prevzem in vodenje nepremičnine z vključenim čiščenjem le na območju Kranjske Gore in Bleda ter bližnji okolici.

Za pomoč oddajanja nepremičnine po Sloveniji si oglejte spodnja paketa številka 1 in 2.

Preko naše spletne strani nam pošljite podatke o nepremičnini, ki jo želite oddajati. V roku 24 ur vam bomo odgovorili ali vaša nepremičnina ustreza naši ponudbi. Domenili se bomo za podrobnejši sestanek z ogledom nepremičnine.

Agenia za vas uredi vso potrebno dokumentacijo za oddajanje, vodi prodajne kanale, računovodski del posla, prijavlja goste in je za njih na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Agenia za vas uredi tudi čiščenje, pranje posteljnine in pripravo apartmaja.

Vašo nepremičnino lahko uporabljate kadarkoli želite. Pri tem upoštevajte, da več kot bo zaprta, slabša bo prodaja.

Agenija d.o.o. zaračuna 33% od vsake realizirane rezervacije. Strošek zajema izdajo računa, brezstični sprejem gosta, prijava za turistično takso, mesečno vodenje statistike, uporabo in pranje posteljnine, zaključno čiščenje po odhodu gostov in komunikacijo z gosti.

Naša pogodba ima enomesečni odpovedni rok. Lastnik mora po prekinitvi prevzeti vse do takrat potrjene rezervacije.

Nepremičnino lahko najamejo vsi, ki opravijo rezervacijo preko naše spletne strani, prodajnih kanalov ali elektronske pošte.

Račune izstavlja Agenia.

Agenia prevzame nepremičnine, ki ustrezajo zahtevam. Pomembno je, da je nepremičnina urejena in na dobri lokaciji.

Agenia vedno poskrbi za čiščenje nepremičnine, tudi kadar v njej biva lastnik.

Naše nepremičnine so v normalnih okoliščinah oddane med 150-200 dni na leto.

Nizke sezone ne prinesejo veliko dobička, je pa za prodajo zelo pomembno, da se apartmaji oddajajo tudi takrat.

Izpolnite obrazec za povpraševanje in javili se vam bomo v najkrajšem možnem času.

Želite oddajati nepremičnino, pa ne veste, kje začeti?

Na podlagi več kot 10-letnih izkušenj z upravljanjem nepremičnin v turistične namene vam pomagamo pri vzpostavitvi ali vodenju sistema za dobičkonosno oddajanje vaše nepremičnine. Oglejte si našo paketno ponudbo.

PAKET 1

Vzpostavitev sistema za oddajanje nepremičnine

Začetna dokumentacija:

  • uvodna predstavitev dejavnosti (pogoji oddajanja, zakonodaja, računovodstvo)
  • vzpostavitev prodajnih kanalov
  • vzpostavitev channel managerja
  • kategorizacija objekta
  • registracije nastanitvenega obrata – RNO – Ajpes
  • vzpostavitev sistema za brezstični sprejem gostov
  • pomoč in svetovanje – 2 uri 

Zadolžitve lastnika

  • vodenje rezervacij in oddajanje svoje nepremičnine
  • čiščenje nepremičnine in skrb za urejenost
  • intervencije (izpad elektrike, izpad TV in internet vmesnika, manjša popravila)
  • vzdrževanje, popravila nepremičnine

PAKET 2

Vodenje sistema za oddajanje nepremičnine

Začetna dokumentacija:

  • vzpostavitev prodajnih kanalov
  • vzpostavitev channel managerja
  • kategorizacija objekta
  • registracije nastanitvenega obrata – RNO – Ajpes
  • vzpostavitev sistema za brezstični sprejem gostov

Rezervacije:

  • rezervacije in vodenje prodajnih kanalov
  • izdajanje davčno potrjenih računov
  • prijava gostov
  • plačevanje turistične takse
  • mesečno oddajanje statistike
  • komunikacija z gosti
  • komunikacija s čistilnim servisom
  • komunikacija z lastnikom/oskrbnikom o morebitnih intervencijah in popravilih nepremičnine

Zadolžitve lastnika:

  • čiščenje nepremičnine in skrb za urejenost
  • intervencije (izpad elektrike, izpad TV in internet vmesnika, manjša popravila)
  • vzdrževanje, popravila nepremičnine

PAKET 3

Celostno upravljanje in vzdrževanje nepremičnine

Začetna dokumentacija:

  • vzpostavitev prodajnih kanalov
  • vzpostavitev channel managerja
  • kategorizacija objekta
  • registracije nastanitvenega obrata – RNO – Ajpes
  • vzpostavitev sistema za brezstični sprejem gostov

Rezervacije:

  • rezervacije in vodenje prodajnih kanalov
  • izdajanje davčno potrjenih računov
  • prijava gostov
  • plačevanje turistične takse
  • mesečno oddajanje statistike
  • komunikacija z gosti
  • čiščenje nepremičnine po odhodu gostov
  • uporaba naše posteljnine
  • intervencije (izpad elektrike, izpad TV in internet vmesnika, manjša popravila)
  • vzdrževanje, popravila nepremičnine

Potrebujete naše storitve? Stopite v stik z nami!

Zahtevajte ponudbo

Podpora strankam